.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی ۸شرکت گیلانی در اختلاس میلیاردی
در جریان اختلاس 3 هزار میلیارد تومان، اخیرا هشت شرکت در گیلان کشف و شناسایی شده که بیشترین اعتبارات را از بانک‌های این استان گرفته بودند.
شناسایی ۸شرکت گیلانی در اختلاس میلیاردی

امام جمعه رشت گفت: در جریان اختلاس 3 هزار میلیارد تومان، اخیرا هشت شرکت در گیلان کشف و شناسایی شده که بیشترین اعتبارات را از بانک‌های این استان گرفته بودند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه اگر کسی با انبیا و اولیای خدا در حال جنگ باشد قابل دوست داشتن نیست، اظهار داشت: محبت باید در سایه محبت خدا باشد.

وی ادامه داد: به عنوان یک مسلمان نمی‌توانیم فرد شراب‌خوار، سارق، کم‌فروش، کسی که نماز نمی‌خواند، روزه نمی‌گیرد و مقدسات دین را محترم نمی‌شمارد، دوست داشته باشیم.

خطیب جمعه رشت با تصریح بر اینکه دوستی ما باید در دایره دوستی با خداوند باشد، افزود: دوست داشتن دوستان خدا و دشمن داشتن دشمنان خدا خط قرمز ماست.

وی با بیان اینکه خداوند توبه‌کنندگان را دوست دارد، ابراز داشت: خداوند پرهیزکاران و خویشتن‌داران را دوست دارد و ما نیز باید اینها را دوست بداریم.

قربانی افراد جهادگر در راه خدا را مورد قبول آفریدگار دانست و اذعان داشت: مقام شهدای دفاع مقدس از بسیاری بقاع متبرکه بالاتر است زیرا رزمندگان به امر ولی امر مسلمین به جبهه رفتند و خداوند صابران را دوست دارد.
وی صبور بودن را از سرمایه‌های عظیم خواند و تصریح کرد: فرد صبور در اخلاق اسلامی نیز دارای مقام والاست و مومن باید دارای باطنی اصلاح شده باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خداوند عده‌ای را دوست ندارد، افزود: خداوند تجاوزگران به حقوق دیگران و ستمگران و خودبرترها را دوست ندارد و کسی که به مال مردم خیانت کرده و 3 هزار میلیارد تومان را ربوده است، مورد توجه خداوند نیست و خدا او را دوست ندارد.

وی به سفر اخیر محسن اژ‌ه‌ای به گیلان اشاره کرد و گفت: در این سفر هشت شرکت در جریان اختلاس 3 هزار میلیارد تومان در گیلان کشف و بزرگ‌ترین اعتبارات از بانک‌های این استان گرفته شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

javad 29 مهر 1390
آيت الله قرباني انسان بزرگ و دانشمندي است . ديگه ببينيد شوراي شهر و شهردار و استاندار چي كار كردن كه داد ايشان را در آوردند
متاسفانه بعضي از مسولين گيلان قدر ايشان را ندارند
آرش 30 مهر 1390
كاملاحق بااين بزرگواراست.ماروزنامه نگاران استان قبل ازانتصاب جناب سعادتي مخالفت خودرااعلام كرديم اماجه افسوس كه دركشورآن چيزي كه داراي خيردارنيست حرف منطق است .ضمن احترام وتكريم به استاندارمحترم گيلان اين واقعيت غيرقابل انكاراست كه سرداران مناطق جنگي ونظامي داراي تجربه وددانش مديريت اجرايي نيستندآنچنانگه مديران اجرايي داراي دانش نظامي نيستندپس هركس بايددرپست خودگمارده شود.كافي است سخنان قهرماني وايشان راباهم مقايسه كنيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.808 seconds.